onsdag 21 november 2007

EM, hamburgare och samtal - allt är viktigt!

Sverige har tagit sig till EM och friden lägrar sig över nationen.
Själv gjorde jag min sjukvårdande insats, på den nivå som jag är något att tillgå - som tittare av Grey's. Dessutom har jag bakat en kaka, gjort hamburgare med sting i och en snabb kycklinggryta. Tvättat två maskiner också. Jag upphör aldrig att förvåna mig själv!
Det tillagade ska jag ta med mig på min kommande tripp. Jag ska till mitt "lilla" barn - dags för utvecklingssamtal på tisdag. Så jag åker om fredagskvällen och återkommer på torsdagmorgon. En helg och tre semesterdagar - det kan man ju behöva för att orka med ett 45-50 minuter långt utvecklingssamtal eller hur?!


ps. för den oinvigde; det är herrlandslaget i fotboll som tagit sig till EM.

Inga kommentarer: