onsdag 31 oktober 2007

Stiltje

Klockan står på morgon och det är ett mörker ute som börjar randas i djupblått över hustaken. Det är normaltid eller vintertid som den också kallas och morgnarna inbjuder till stilla reflektioner vid frukostbordet och det tända stearinljuset.

Det är lite stiltje på både bloggande och kommentarer från mig, jag är visserligen in och besöker er. Eller jag smyger in och läser lite och sedan tassar jag iväg igen.Fast inte lika ofta. Det beror på lovet. Detta underliga lov kallat höstlov innebär att min dotter är hemma. Å det blir inte tid och faktiskt inte heller lust att vistas i bloggvärlden lika mycket som annars.

Jag återkommer!

3 kommentarer:

Ella sa...

Jag hoppas att ditt höstlov blev precis sådär perfekt som du förtjänar.

Kram

Annika sa...

Ella, det blev bra fastän jag jobbade fyra dagar.

Ella sa...

Ahmen... då var det ju inget lov nästan...