torsdag 2 augusti 2007

Kusseträff!

I helgen ska vi ha kusinträff, vi på min pappas sida. Vi är nio stycken och åtta kommer. Jag tycker det ska bli så kul och det vet jag att de andra tycker också!
Vi har inte träffats alla samtidigt på väldans många år, jag tror det var när de äldsta var i de yngre tonåren – de är snart 60 – så det är verkligen dags eller hur?

Husen längst bort i bilden tillhör den gård vår farfar/morfar växte upp på. Den ska vi förhoppningsvis besöka och då även den fängelsehåla (!) som finns i mangårdsbyggnaden.


3 kommentarer:

Ella sa...

Fängelsehåla!??
Hur kommer det sig?

Anonym sa...

Ja, Ella, jag vet faktiskt inte men jag tror min ingifta farbror vet.Jag ska fråga honom så återkommer jag.

Ella sa...

Spännande. Jag blir jättenyfiken.

Jag har en utmaning till dig när du känner för det. Om du känner för det.