söndag 29 juli 2007

Väldans välkommen Marta Clio!


Till Marta!

Du är ung, du är pigg och du ska förhoppningsvis orka forsla mig många mysiga mil!

Ditt namn har du efter inköpsdagen - 27 juli 2007 - det utalas inte Marta utan Marta.
Ja, det där förstår ju varenda en - att det inte är helyllesvenska Marta (som jag eg. tycker är ett rätt vackert namn, tryggt på något vis)utan Marta, som den brasilianska fotbollspelerskan i Umeå IK. Tycker det passar i hop med ditt efternamn Clio, som är ditt modellnamn. Det passar bra att döpa dig efter en fotbollsspelare eftersom du säkert kommer att bli övningskörd av min fotbollspelande dotter framöver...Ganska snart, närmare bestämt om en liten dryg vecka.

Jag ska vårda dig ömt och försöka att köra dig varsamt. Välkommen Marta!

2 kommentarer:

Ella sa...

Å vilken skönhet! En perfekt bil för dig med helt rätt image och namn. Grattis!

O grattis Marta som hittat en så bra ägare.

Anonym sa...

Ja, visst är hon vacker!
Fast hon hälsar att hon efter provkörningen första gånge var lite tveksam - tyckte att min behandling av hennes växlar var lit eomild, men nu har jag bättrat mig.

Annika