söndag 16 september 2007

Idol skriver om Idol

Jag gillar Tina Ahlin och nu ännu mer efter att ha läst hennes debattartikel igår, http://www.aftonbladet.se/debatt/article783815.ab
Skönt när någon som har både insikt och kunskap om branschen vågar säga ifrån om detta eländes program. Jo,jag har försökt titta men jag blir bara beklämd och upprörd. Det finns andra program att titta på, böcker att läsa, samtal att ringa - ja, tusen saker som är bättre att lägga sin tid på!


Ps. Jag vet inte hur man länkar i Blogger, hjälp!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Tack snälla du för dina kommentarer borta hos mig.. det värmer så så mycket, bara att någon lyssnar och kanske skriver några rader och visar att man förstår lite..!
Visst vet jag innerst inne att han älskar mig - men det var ju den friska, medvetna delen av honom som gjorde det! Den kärlek som han kände är han på väg att förlora på grund av den här eländes sjukdomen.. och det är det jag nu måste försöka att acceptera...

Ha det gott..Kram..

Ps. Tack än en gång.. du värmde med din omtanke..!